Na dostawy

Zamówienia publiczne - Na dostawy

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
730KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/rtf
Rozmiar:
1,5MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
972KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
375KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
1,2MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
1,2MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc DOSTAWA PIACHU
14‑11‑2007 10:04:33

Uwaga! Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający modyfikuje treść SIWZ. Zamawiający skreśla zapis rozdziału IX ust. 1 pkt 2. Specyfikacji istotnych warunków zamówienia brzmiący "wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY stanowiacy zał. nr 1 do SIWZ" /zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty powyższego dokumentu/ 

Nasz znak: ZDP-4/BZP/D/2/07                                                             Jędrzejów, dn. 13.11.2007

 

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA

Uprzejmie informuje, że przedmiotowe ogłoszenie ukazało się w na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem: 219928-2007

 

Treść ogłoszenia:


1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

  

    DOSTAWA PIACHU DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG

 

2. Rodzaj zamówienia: DOSTAWY

3. Określenie przedmiotu zamówienia:

ZADANIE 1: Dostawa piachu do zimowego utrzymania dróg powiatowych

                        na Obwód Drogowy w Małogoszczu

 

ZADANIE 2: Dostawa piachu do zimowego utrzymania dróg powiatowych

                      na Obwód Drogowy w Wodzisławiu

3.1.dostarczany piach ma być stosowany do posypywania nawierzchni drogowych i sporządzania roztworów w zimowym utrzymaniu dróg

3.2.przewidywane zapotrzebowanie Zamawiającego na piach wynosi 2 000t. Po 1000 ton na jeden obwód drogowy. Powyższe zapotrzebowanie uzależnione jest od warunków jakie będą panować na drogach w okresie zimowym i mogą ulegać zmianie w okresie obowiązywania umowy, jednak nie będzie mniejsze niż 400 t

3.3.piach będzie dostarczany partiami zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.

3.4.dokładne określenie ilości piachu, jaką wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć będzie następowało poprzez składanie w oddzielnych zamówieniach.

3.5.zamówienia składane będą z 2 dniowym wyprzedzeniem z podaniem terminu ich realizacji

3.6.wykonawca zapewnia dostawę piachu własnym transportem na:

Zadanie 1: Obwód Drogowy w Małogoszczu

      Zadanie 2: Obwód Drogowy w Wodzisławiu

4. Kod (CPV ): 14.21.00.00-6

5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7. Termin wykonania zamówienia: 30.04.2008r.

8. Warunki konieczne do spełnienia przez wykonawców, by byli oni dopuszczeni do udziału

    w postępowaniu:

1)      spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp z dn. 29 stycznia 2004 r. z poźn. zm.

2)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówieniu publicznym na podstawie

            art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp.

            Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana jest w oparciu o złożone

            oświadczenie spełnienia warunków art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp i wymagane dokumenty.

9. Kryteria oceny ofert - najniższa cena.

10. Adres strony internetowej na której dostępna jest SIWZ: www.jedrzejow.finn.pl

11. Osoby uprawnione  do kontaktu  z oferentami:

      w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:

      Dariusz Adamek- Z-ca Dyrektora, tel. /041/ 386-14-26 wew. 27,

      w sprawach dotyczących organizacji przetargu:

Aleksandra Szymonek Specjalista w dziale Cen, Umów i Rozliczeń

      Monika Łabuda Specjalista w dziale Cen, Umów i Rozliczeń, tel. /041/ 386-14-26, wew. 21

      e-mail: zdpjedrzejow@poczta.onet.pl

      od poniedziałku do piątku, w godzinach od 800 do 1500

12. Warunki uzyskania SIWZ i sposób zapłaty:

     a) osobiście  w Zarządzie Dróg Powiatowych, ul. Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów, pok. nr 4 

w godz. 8:00 - 15:00, cena formularza 10,00 zł

b) za zaliczeniem pocztowym, cena formularza 10,00 zł. plus koszty przesyłki

c) specyfikacja jest zamieszczona do pobrania na stronie internetowej:

    www.jedrzejow.finn.pl

  ścieżka dostępu: Starostwo Powiatowe/Jednostki Organizacyjne Powiatu/Zarząd Dróg Powiatowych/Zamówienia Publiczne/na dostawy

13. Termin składania ofert: 21 listopada 2007 do godz. 09:50.

14. Miejsce składania ofert: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów,

      Dział cen, umów i rozliczeń, pok. nr 4

15. Termin otwarcia ofert: 21 listopada 2007 o godz. 10:00.

16. Miejsce otwarcia ofert: Zarząd Dróg Powiatowych w Jędrzejowie, ul. Okrzei 83,

     28-300 Jędrzejów, sala nr 6, I piętro.

17. Termin związania ofertą: 30 dni.

 





Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
380KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów archiwalnych: 37 Numer strony: 1  2  3  4  
Informacja wytworzona przez:
Mariusz Piskorczyk
email: bip@powiatjedrzejow.pl tel.:041 386 37 41 fax: 041 386 37 42
, w dniu:  03‑10‑2007 20:34:25
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Mariusz Piskorczyk
email: bip@powiatjedrzejow.pl tel.:041 386 37 41 fax: 041 386 37 42
, w dniu:  03‑10‑2007 20:34:25
Data ostatniej aktualizacji:
03‑10‑2007 20:34:25
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie