Uwaga! Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający modyfikuje treść SIWZ. Zamawiający skreśla zapis rozdziału IX ust. 1 pkt 2. Specyfikacji istotnych warunków zamówienia brzmiący "wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY stanowiacy zał. nr 1 do SIWZ" /zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty powyższego dokumentu/
Nasz znak: ZDP-4/BZP/D/2/07 Jędrzejów, dn. 13.11.2007
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Uprzejmie informuje, że przedmiotowe ogłoszenie ukazało się w na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem: 219928-2007
Treść ogłoszenia:
1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA PIACHU DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG
2. Rodzaj zamówienia: DOSTAWY
3. Określenie przedmiotu zamówienia:
ZADANIE 1: Dostawa piachu do zimowego utrzymania dróg powiatowych
na Obwód Drogowy w Małogoszczu
ZADANIE 2: Dostawa piachu do zimowego utrzymania dróg powiatowych
na Obwód Drogowy w Wodzisławiu
3.1.dostarczany piach ma być stosowany do posypywania nawierzchni drogowych i sporządzania roztworów w zimowym utrzymaniu dróg
3.2.przewidywane zapotrzebowanie Zamawiającego na piach wynosi 2 000t. Po 1000 ton na jeden obwód drogowy. Powyższe zapotrzebowanie uzależnione jest od warunków jakie będą panować na drogach w okresie zimowym i mogą ulegać zmianie w okresie obowiązywania umowy, jednak nie będzie mniejsze niż 400 t
3.3.piach będzie dostarczany partiami zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
3.4.dokładne określenie ilości piachu, jaką wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć będzie następowało poprzez składanie w oddzielnych zamówieniach.
3.5.zamówienia składane będą z 2 dniowym wyprzedzeniem z podaniem terminu ich realizacji
3.6.wykonawca zapewnia dostawę piachu własnym transportem na:
Zadanie 1: Obwód Drogowy w Małogoszczu
Zadanie 2: Obwód Drogowy w Wodzisławiu
4. Kod (CPV ): 14.21.00.00-6
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia: 30.04.2008r.
8. Warunki konieczne do spełnienia przez wykonawców, by byli oni dopuszczeni do udziału
w postępowaniu:
1) spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp z dn. 29 stycznia 2004 r. z poźn. zm.
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówieniu publicznym na podstawie
art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana jest w oparciu o złożone
oświadczenie spełnienia warunków art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp i wymagane dokumenty.
9. Kryteria oceny ofert - najniższa cena.
10. Adres strony internetowej na której dostępna jest SIWZ: www.jedrzejow.finn.pl
11. Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:
w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
Dariusz Adamek- Z-ca Dyrektora, tel. /041/ 386-14-26 wew. 27,
w sprawach dotyczących organizacji przetargu:
Aleksandra Szymonek Specjalista w dziale Cen, Umów i Rozliczeń
Monika Łabuda Specjalista w dziale Cen, Umów i Rozliczeń, tel. /041/ 386-14-26, wew. 21
e-mail: zdpjedrzejow@poczta.onet.pl
od poniedziałku do piątku, w godzinach od 800 do 1500
12. Warunki uzyskania SIWZ i sposób zapłaty:
a) osobiście w Zarządzie Dróg Powiatowych, ul. Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów, pok. nr 4
w godz. 8:00 - 15:00, cena formularza 10,00 zł
b) za zaliczeniem pocztowym, cena formularza 10,00 zł. plus koszty przesyłki
c) specyfikacja jest zamieszczona do pobrania na stronie internetowej:
ścieżka dostępu: Starostwo Powiatowe/Jednostki Organizacyjne Powiatu/Zarząd Dróg Powiatowych/Zamówienia Publiczne/na dostawy
13. Termin składania ofert: 21 listopada 2007 do godz. 09:50.
14. Miejsce składania ofert: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów,
Dział cen, umów i rozliczeń, pok. nr 4
15. Termin otwarcia ofert: 21 listopada 2007 o godz. 10:00.
16. Miejsce otwarcia ofert: Zarząd Dróg Powiatowych w Jędrzejowie, ul. Okrzei 83,
28-300 Jędrzejów, sala nr 6, I piętro.
17. Termin związania ofertą: 30 dni.